fbpx

Prinde reducerea de 100 EUR!

Înscrie-te acum și beneficiezi de o reducere de 100 EUR , dacă folosești codul PCM la achiziția cursului. Locurile sunt limitate!

*vei fi redirecționat către site-ul Exec-edu.ro

Cui se adresează?

Process Communication Model este un curs ce se adresează oricui dorește să descopere noi fațete ale sale și caută să-și îmbunătățească relațiile profesionale și personale folosind înțelegerea tiparelor comportamentale descrise de profilul de personalitate PCM.

Aplicabilitatea acestui model este variată și îți poate fi utilă dacă te regăsești în roluri precum:

  • Management (top, middle etc.)
  • Vânzări
  • Marketing și comunicare, PR
  • Consultanță
  • Educație
  • Relații cu clienții
  • etc.

Process Communication Model este un excelent mod prin care vei descoperi noi perspective asupra relațiilor personale pe care le ai și vei putea găsi răspunsuri și soluții la multe situații de stres sau conflictuale, ceea ce te va ajuta să ai relații mai bune cu cei din jur.

10 Beneficii ale Process Communication Model

  • Comunicare clară, adaptată, țintită către nevoile individuale
  • Time management – comunicând eficient, vei obține mai mult timp
  • Eficiență – având mai mult timp, vei deveni mai eficient și eficace cu lucrurile pe care le faci
  • Productivitate sporită – eficiența se traduce prin creșterea productivității
  • Creșterea gradului de motivație la nivel individual și de echipă. Înțelegerea nevoilor psihologice individuale și identificarea acelor aspecte motivante pe care să le folosești.
  • Managementul conflictelor și al stresului – comunicând și motivând eficient, vei diminua momentele de conflict și, implicit, de stres
  • Îmbunătățirea relațiilor din echipă
  • O mai bună comunicare cu clienții
  • Creșterea vânzărilor
  • Recrutare – vei putea lua decizii mai bune atunci când recrutezi, bazat pe profilul comportamental al candidatului.

De ce PCM?

Dinamica mediului de business implică adaptare continuă și vine la pachet cu o serie de provocări pe care le-ai întâlnit și tu:

  • Scăderea productivității și a eficienței, atât la nivel de echipă cât și la nivel de management.
  • Dificultate în a găsi clienți noi și a-i păstra pe cei existenți
  • Scăderea performanțelor echipelor și deteriorarea relațiilor din interiorul acestora
  • Demotivare și scăderea interesului angajaților
  • Conflicte interne, grad ridicat de stres
  • Comunicare deficitară atât la nivel intern cât și extern
  • Fluctuații de personal
  • Management deficitar al timpului
  • Deteriorarea stării de spirit la nivel individual, de echipă, de organizație

Cum funcționează Process Communication Model

PCM este un instrument de profilare a personalității umane ce permite cunoașterea profilului propriu de personalitate și oferă metode de identificare a personalității interlocutorilor.

Cum ajută cunoașterea tipurilor de personalitate PCM?

  • Vei ști care sunt nevoile tale pentru a avea parte de o comunicare eficientă
  • Vei putea identifica tipul de personalitate al interlocutorilor tăi și vei putea să-ți adaptezi comunicarea astfel încât să transmiți și să te faci auzit mult mai ușor și eficace
  • Vei învăța cum să folosești elemente de limbaj (cuvinte, tonuri, gesturi, posturi, expresii faciale) pentru a transmite eficient și eficace mesajele tale.
  • Vei ști care sunt factorii care te motivează, cum să îți păstrezi motivația, care sunt acele lucruri care te demotivează și te bagă în stres, ce comportament adopți și cum poți să revii în echilibru.
  • Vei putea identifica acele comportamente care denotă stres în interlocutorii tăi și vei putea să abordezi constructiv o conversație astfel încât să devină eficace.
  • Prin comunicare eficientă vei diminua atât nivelul tău de stres, cât și al interlocutorilor tăi, obținând o optimizare a timpului și o armonie a relațiilor pe care le ai.

Grăbește-te, cursul Process Communication Model începe în:

0Days0Hours0Minutes0Seconds

Înscrie-te acum la curs și beneficiezi de 100 EUR reducere!

Folosește codul PCM la achiziția cursului pe site-ul Exec-edu.ro

*vei fi redirecționat către site-ul Exec-edu.ro

Despre trainer

  • Sunt trainer certificat în Process Communication Model în anul 2018 de către John Parr, unul dintre master trainerii certificați internațional de către fondatorul modelului, Taibi Kahler.
  • Sunt life&business coach acreditat ANC
  • Studiez face reading și caut să integrez în practica mea toate cunoștințele pe care le dobândesc, pentru a oferi soluțiile cele mai potrivite clienților cu care lucrez.
  • Sunt adeptul armoniei și prin ceea ce fac caut să aduc mai multă armonie la nivel personal, de echipă, de companie, pentru a avea relații mai bune, care să producă impact și să crească nivelul de împlinire pe toate planurile.
  • Cred ca printr-o comunicare mai bună ne putem îmbunătăți semnificativ relațiile, atât profesionale cât și personale și, în acest mod, să avem un echilibru mai bun și să fim mai productivi.
  • Livrez seminarul de bază și seminarul avansat Process Communication Model din anul 2018 pentru companii, dar și la nivel individual, având în prezent peste 800 de ore de training și consultanță în implementarea instrumentului Process Communication Model.
  • Am lucrat cu companii din domenii diverse, precum panificație, retail, agenții de marketing, transporturi, dar și cu persoane fizice dornice să-și lărgească perspectivele.
  • Am o experiență de peste 14 ani în domeniul marketingului online, client service, project management, team management.

Costin Cadelcu

Trainer Process Communication Model® // Coach // Face Reading